دوست عزیزی پیام داده است که چرا نوشته هات حس و حال دیگه ای پیدا کرده و سبکش عوض شده و این حرفا.
راستش، اینجا بیشتر جنبه ی ژورنال طور داره و از اونجایی که حوصله هم نداریم توی دفتر بنویسیم، به ناچار همینجا می نویسیم.
در واقع این نوشته ها رو برای هیچ شخص خاصی نمی نویسم. هدفم اینه که برای خودم بنویسم حالا هرکس هم که خواست بخونه، باکی نیس!
ما را در سایت اون لاغر مردنیِ لعنتی دنبال میکنید
برچسب: سخني كوتاه با خدا,سخنی کوتاه با خدا,سخنی کوتاه با امام زمان,سخنی کوتاه از امام باقر, نویسنده: بازدید: 68 تاريخ: شنبه 24 مهر 1395 ساعت: 14:23
سلام دوست من. خیلی وقته که با هم حرفی نزدیم. البته همیشه این من بودم که حرف میزدم تو که هیچوقت حرفی نمی زنی.
ادامه مطلبما را در سایت اون لاغر مردنیِ لعنتی دنبال میکنید
برچسب: دوباره باز داره میاد بوی محرم, نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 20:58
سلام دوست من. ببخشید که دیروز منتظرت گذاشتم. خیلی وقته هم دیگه رو ندیدیم. میدونم. من یک عالمه حرف نزده دارم و تو یک عالمه سوال نپرسیده.
چرا زیر دوش گریه می کنم؟ چون حس خوبی بهم دست میده.
ادامه مطلبما را در سایت اون لاغر مردنیِ لعنتی دنبال میکنید
برچسب: روز سوم,روز سوم فیلم کامل,روز سوم محرم,روز سوم بارداری,روز سوم جشنواره فیلم فجر,روز سوم خرداد,روز سوم قاعدگی,روز سوم ماه محرم,روز سوم مرگ, نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 20:58